Tuesday, November 9, 2010

"Je hebt zo


mensen zijn bang om af te sluiten met hen.Yao Lai Fu niet wilt bijhouden van alles te houden kan door nieuwsgierigheid gedreven Hij vroeg het meisje gelopen worden."Juffrouw, hoe dansen?" Yao Fu wil noemen haar juffrouw."Wie is de dame? Zoek dame naar boven." Lady had een andere laag van betekenis, dat verwijst naar vrouwen die hun lichaam verkopen. Het meisje riep zijn zegen om te luisteren naar Miss Yao, boos."Oh,. Zhangzui" Yao Fu alsof ze humor Road."Het is grappig, niet?" Zei het meisje."Geen gevoel voor humor en hebben geen gevoel voor humor, net Ik wil het meisje te dansen vragen." Zegen Stern, zei Yao."Je Tiffany Cuff Link hebt zo,n mooi meisje om u te begeleiden, niet genoeg genoeg?" Het meisje aan Yao Fu, vage glimlach, boos en niet boos als dat horloge."Vrouwen die de capaciteit hebben voor Yue, dans je, niet boos hè? ,Yao zegen om te lachen."Happy, je gewoon blij om grote roofdieren." Finish, het meisje stond op om de hal deur.Dus het meisje uit de zaal, plotseling Yao Fu wakker om haar te zien lopen is vechtsporten beoefend, is hij bezig achter de deur komen en gaan, hoe het meisje Ah verdwenen.Fu Yao om terug te keren naar de hal, biedt plaats aan kinderen te gaan zitten, en is mokkend het?Yao is elke beweging alleen maar om fu, dansvloer, kinderen kunnen duidelijk te lezen. Toen Yao zegen te jagen uit de hal, kunt u kijken naar de harten van de kinderen viel in de ijskelder, de koele Su Su. Fogo is verliefd op het meisje? Ze is erg mooi, kan zijn ... .... Kind geest kan betekenen dat hij niet slechter dan het meisje, misschien zelfs mooier."Maar kinderen, gelukkig?" Om Yao zegen te vragen."Ik gelukkig?" Om kinderen zeiden boos."Die man maakt je boos?" Yao zegen te vragen."Nee, ik wil boos." Maar kinderen gezegd.Yao zegen om eindelijk te begrijpen, kunnen de kinderen zijn boos op mezelf, en die vrouw je gewoon doen, zie je de kinderen. Zei hij vriendelijk: "Maar kinderen hebben beoefend vechtsporten meisje, vang ik de deur, ze deed niet echt verdwenen.""Echt waar?" Voor kinderen is geweldig."Ja, ze is een goede dodge, weggelaten knipoog." Yao Lai Fu gezegd."Ze ging er te doen?" Om kinderen gevraagd."Is dat ik wilde haar vragen om te dansen, het resultaat was haar jurk in een maaltijd, maar ook wel me ... ..." te kijken naar de beschikbare kinderen, Yao Fu gestopt om de mond, niet om iets te zeggen."Vloek je?" Om kinderen gevraagd."Bel me, kortom, niet goed is." Yao Lai Fu gezegd."Brains, ik wil gewoon weten." Zegen om kinderen houden de handen van Yao, memorie."Zeide ik ben een pervert." Yao kon niet op te staan om zegen van kinderen die bedelen."Oh, u reeds grote roofdieren, goede mensen zitten, moet u ervoor gekozen om naar saaie huis, niet een grote viezerik varkens vliegen?" Om kinderen Hij lachte."Noem mij een grote tiffany UK viezerik, later kwam haar tegen, ik zou kleur haar blik." Yao zei boos zegen om te doen alsof."Hoe durf je?" Om riep kinderen, maar het voelt niet goed, dan legde uit: ". Je zult niet doen"Lai Fu Yao zei niets, en spring een paar kinderen, en kan dansen. Jige benaderd de kinderen uitgenodigd om de dans, werden om geweigerde kinderen. Ze wilde niet dansen met anderen, de mannen de handen, het rusteloze lijkt, maken haar een ongemakkelijk gevoel.Yao zegen te hebben begrepen, cultuur kan het kind temperament, deze plek is niet geschikt. Later aan de gelegenheid, of om hun eigen, dus wakkeren onnodige problemen.Fu Yao tot net verlaten als de gastheer van de microfoon en nam een man, ging naar de dansvloer centraal en riep: "Dames en heren, goede morgen en welkom bij Lantian danszalen,

No comments:

Post a Comment